ölümlerinin normalleşmeye başlamasının en temel nedeni kendi kural tanımazlıklarını artık normalleştirmiş olmaları.
birçoğu kaldırımdan veya ters yönden aradan dereden geçerek yol alıyor.
kaldırımdan gitmenin kime nasıl bir zaman kazandırma durumu olabilir?
kuryeler kaza yapmıyor daha çok kazaya sebebiyet veriyor ve maalesef yine bundan en çok ve en ağır şekilde kendileri zarar görüyor.
05.10.2021 · 25. sıra
boyle buyurdu kamen
04.10.2021 13:19