-trafikten stresinden kurtarması
-zaman kazandırması
-gitmek istediğin herhangi bir yerin önüne pat diye bırakıp inip işini halledebilmen
-yaptığın hızı direkt olarak bedeninde hissetmenin verdiği adrenalin pompalanması
gibi klişe şeyleri geçersek, motosikletin asıl faydası insanın stres atmasıdır bence. ben şahsen motosiklet sürerken stres atıyorum. inanmayan, 20-22 derecelik bir ilkbahar günü motorunu rumeli hisarüstü boğaziçi üni kampüsünden bebek'e doğru sürüp oradan yeniköy'e kadar yavaş yavaş etrafı seyrede seyrede sürsün. yeniköy sahilinde de bir bankın önüne motorunuzu yanınıza alıp banka oturduktan sonra çantanıza koyduğunuz sandviçinizi ve portakal suyunuzu yudumlayın. işte bu hazza değer. bir gün herkes motosiklet sürücüsü olacak.*
30.10.2021 · 31. sıra
godsendmex
29.10.2021 02:45