sen kendi takımınla ilgilen biladerim.
galatasaray'ın rakibi sezonu nisan'da açmış, ligde 20. haftasına girmiş durumda. suni çimde oynuyor. her türk takımına ters gelen klasik kuzey takımlarından biri.
evet, galatasaray'ın iyi oynamadığı doğru ancak ilk yarıyı 1-4 önde de bitirebilirdi. iki takımın arasındaki 2 katı pozisyon farkına rağmen gol beklentisi aynı çünkü galatasaray az ama öz üretti. kalite farkı.
senin bugünkü rakibin tıpkı senin gibi liginin 2. haftasında. deplasmana gelmiş. kırmızı karta kadar da gayet iyi oynuyordu. üstelik sen daha pozisyon üretemeden 2-0'ı bulması da işten değildi. takımının asıl durumunu ilk yarının sonundaki yorumlardan daha iyi anlayabilirsin. bu ilk yarı bana, 2 yıl önce yine ismail kartal döneminde oynadığınız slavia prag eşleşmesini hatırlattı. iki maç güzel güzel taktik dersi almıştınız.
şimdi jorge jesus gibi son derece iyi bir teknik adamdan teknik direktörlük kariyerinde herhangi bir başarısı olmayan ismail kartal'a geçtiniz. sezon çok uzun. nereye varacağınızı hepberaber görücez.
sen galatasaray'ı dert etme. iyi geceler.
26.08.2023 · 8. sıra
stajyer astronot
25.08.2023 00:22