kesinlikle katıldığım önerme. artı olarak dünyada bu kadar boktan altyapıya sahip olup bu kadar yüksek fiyat çekilen başka bir ülke var mıdır bilmiyorum. üç tane ne halt ettiği belirsiz firmanın arasına sıkışmışız, hepsi berbat ve ekonomik kriz ayağına bildiğin fahiş fiyat uyguluyorlar. hiçbir altyapı çalışması yok, istanbul'un göbeğinde akşam evde internete girilmiyor. zaten olan depremde de gördük altyapılarını..
Sık geçen başlıklar
mobil tarife ücretlerinin iyice çığrından çıkması 2
ekşi'de görtürkiye’nin en önemli sorunlarından biridir.
kimse sesini çıkarmıyor kafayı yememek elde değil. sanki bütün bir ulus beyin felci geçirmiş. milyonlarca cep telefonu kullanıcısı hiçbir şey yokmuş gibi kendilerine dayatılan fiyatları ve utanç verici gb’ları zerre kadar dert etmiyor. 20 gb - 30 gb - 40 gb nedir? cep telefonları olmuş sinema. cep telefonları olmuş tv. cep telefonları olmuş gazete. video izlemek hayatın en ama en sıradan en basit, en önemsiz parçası haline gelmişken 20 gb nedir lan? 40 gb nedir? iki tane film izlesen zaten 10 gb bitiyor. bir tv programı izlesen 5 gb bitiyor.
hiçhiri doğru dürüst çekmiyor. hız desen beş para etmez. fiyatlar kol gibi. neden gündem olmuyor bu? biz turkcell, vodafone, türk telekom için mi yaşıyoruz? bu üç şirket kanımızı emiyorlar. hantal ve obez devlet kurumları gibi bir konuma gelmişler. hiçbir inovasyon yok. alt yapı yok. internet aşırı derecede pahalı. kimse bunlara ayar vermiyor. kimse bunlar oğlum siz napıyorsunuz demiyor. sorsan uzaya çıkıyoruz. sorsan dünyanın ilk bilmem kaç ekonomisindeyiz. adamlar istiyor ki tüm kazancımızı internete verelim. hediye ettikleri sikik 1 gb’lar 5 gb’ları da alsın götlerine soksunlar. nefes alıp veremeden bitiyor!
edit: entry çok fav alıyor, demek ki herkes dertli. tabii ki dertli. buradan serzenişte bulunmanın da pek bir yararı yok. x’te bir hashtag çalışması başlatılabilir. bu konu gerçekten büyük bir problem. sesimizi duyurmalıyız. cep telefonları artık nefes alıp vermek gibi, bir yerden bir yere yürümek gibi hayatın en zaruri ve en sıradan ihtiyacı haline gelmişken 3 - 5 gb’lık internet tarifelerine 400 lira - 600 lira ödemek, 10 gb ek pakete 250 lira falan vermek akıl kârı değil. bu düpedüz keriz yerine konulmak. dediğim gibi x'te bir kampanya başlatılabilir. kuzu kuzu olduğumuz için köklüyorlar bize.
kimse sesini çıkarmıyor kafayı yememek elde değil. sanki bütün bir ulus beyin felci geçirmiş. milyonlarca cep telefonu kullanıcısı hiçbir şey yokmuş gibi kendilerine dayatılan fiyatları ve utanç verici gb’ları zerre kadar dert etmiyor. 20 gb - 30 gb - 40 gb nedir? cep telefonları olmuş sinema. cep telefonları olmuş tv. cep telefonları olmuş gazete. video izlemek hayatın en ama en sıradan en basit, en önemsiz parçası haline gelmişken 20 gb nedir lan? 40 gb nedir? iki tane film izlesen zaten 10 gb bitiyor. bir tv programı izlesen 5 gb bitiyor.
hiçhiri doğru dürüst çekmiyor. hız desen beş para etmez. fiyatlar kol gibi. neden gündem olmuyor bu? biz turkcell, vodafone, türk telekom için mi yaşıyoruz? bu üç şirket kanımızı emiyorlar. hantal ve obez devlet kurumları gibi bir konuma gelmişler. hiçbir inovasyon yok. alt yapı yok. internet aşırı derecede pahalı. kimse bunlara ayar vermiyor. kimse bunlar oğlum siz napıyorsunuz demiyor. sorsan uzaya çıkıyoruz. sorsan dünyanın ilk bilmem kaç ekonomisindeyiz. adamlar istiyor ki tüm kazancımızı internete verelim. hediye ettikleri sikik 1 gb’lar 5 gb’ları da alsın götlerine soksunlar. nefes alıp veremeden bitiyor!
edit: entry çok fav alıyor, demek ki herkes dertli. tabii ki dertli. buradan serzenişte bulunmanın da pek bir yararı yok. x’te bir hashtag çalışması başlatılabilir. bu konu gerçekten büyük bir problem. sesimizi duyurmalıyız. cep telefonları artık nefes alıp vermek gibi, bir yerden bir yere yürümek gibi hayatın en zaruri ve en sıradan ihtiyacı haline gelmişken 3 - 5 gb’lık internet tarifelerine 400 lira - 600 lira ödemek, 10 gb ek pakete 250 lira falan vermek akıl kârı değil. bu düpedüz keriz yerine konulmak. dediğim gibi x'te bir kampanya başlatılabilir. kuzu kuzu olduğumuz için köklüyorlar bize.