Sık geçen başlıklar

mimar ve mühendislerin boşuna mı okuduk eylemi 2

ekşi'de gör
2009 yılında içmimarlık bölümüne girdim. kazandiğimda ülkede özeller dahil 14 ünide vardı bu bölüm. saygındı. sonra reis sagolsun sümeyyeler okusun diye her üniye açtı bölüm piç oldu.
aranızdan birisi olarak söylüyorum, hele ki türkiye'de çalışacaksanız, cevabı evet olan sorudur. kimse bu bölümleri bitirince (düzgün) iş sahibi olacağınızı vaat etmedi. hepimiz zamanında o tuzağa düştük, daha çok iş imkanı olan bölümlere sırf puanları düşük olduğu için burun kıvırdık, ailemizin durumunu tartmadık. üniversitede sadece dersleri geçmeye çalıştık, bölümle ilgili kendimize yatırım yapmadık, sosyalleşmedik, yapmamız gereken çevreyi olusturamadik. tamam ülkemiz rerörerö ama genel konuşacak olursak biz de her şeyi doğru yapmadığımızı kabul edelim.