ne yaparsak yapalım mimarlık için, günün sonunda ürettiğiniz her şey dış dünyaya karşı bir "statement", yani bildiri, açıklama amacı taşır. dünyaya bir duruş sergiler. bu ahır olsa da, konut olsa da, kültür merkezi olsa da böyledir. godard'ın dediği gibi, her şey politiktir. mimarlık ise hepsinden daha politiktir.
dolayısıyla, bu başlığın altında gizlenen o cahil kibrinin genel olarak anlamadığı ya da ilgilenmediğini de hesaba katarsak, işin ilgililerine yapılmış bir açıklama içeren ahır'dır. her yaptığınızın bir anlamı olacağı günleri dilemek üzere...
05.12.2023 · 36. sıra
ronchamp
04.12.2023 16:02