Sık geçen başlıklar

milli yas varken kafelerin dolup taşması 1

ekşi'de gör
hiçkimseden hiçbir acıyı sizin yaşadığınız ölçüde yaşamasını bekleyemezsiniz. hiçkimseden sizin gibi yemeden içmeden kesilmiyor diye şikayetçi de olamazsınız. bunu depremi yaşamış, bütün ailesi sağa sola dağılmış ve şu an bu entry'i yazarken bile evin içinden gelen çıtırtıyla kalbi hoplayıp inmiş biri olarak söylüyorum. kafayı yemişsiniz siz. insanların iyi olması zorunuza gitmemeli, acıya saygısızlık elbette kabul edilemez ama insanlar normal hayatına devam ediyor diye kızmak ne demek? yemin ederim kaç gündür bağıra bağıra "özür dilerim ölmediğim için" demek istiyorum. çünkü herkes bunu bekliyor.