dilipak'ın doğruları söylediği açıklamaları.
bırakın kardeşim giden gitsin, doğal seleksiyon denen bişi var. başka türlü kurtulamayacağız bu bilime direnen insanlardan.
edit: bir takım, dilim varmıyor söylemeye ama insan evladı tarafından, hangi bilim sorularına maruz kalmam nedeni ile o sır olan bilmi açıklıyorum. evet o bilim tıp arkadaşlar daha özelinde ise epidemiyoloji. hani böyle tıp diyip sustuğumuz değil ama diğeri.
12.04.2021 · 37. sıra
damador gujarati
11.04.2021 16:02 ~ 17:15