Sık geçen başlıklar

mikrop teravihte mi bulaşacak 1

ekşi'de gör
dilipak'ın doğruları söylediği açıklamaları.

bırakın kardeşim giden gitsin, doğal seleksiyon denen bişi var. başka türlü kurtulamayacağız bu bilime direnen insanlardan.

edit: bir takım, dilim varmıyor söylemeye ama insan evladı tarafından, hangi bilim sorularına maruz kalmam nedeni ile o sır olan bilmi açıklıyorum. evet o bilim tıp arkadaşlar daha özelinde ise epidemiyoloji. hani böyle tıp diyip sustuğumuz değil ama diğeri.