çok büyük besteci, yunanistan tarihinin direnişler bölümünün canlı tanığı idi. geride çok güzel eserler bıraktı. devri daim olsun.
özellikle 1974'te albaylar cuntası'nın devrilmesini müteakip verdiği konseri efsanedir benim için. o antonis kaydı da ayrı bir güzeldir.
1974 o antonis kaydı
03.09.2021 · 36. sıra
plutondangelen
02.09.2021 10:55