bugün son iş çıkışında yolda yürüyordum. yasak var diye eczaneye uğramam gerekti. çıktım sokakta teyzeler oturuyordu. bana bakıp bağırarak "millette ar, edep, namus kalmamış" dediler.
efendim mini etek veya göbeği açık bluz falan yoktu üstümde.(olabilir de herkesin giyim özgürlüğü var)
hamileyim! göbeğimin çıkıklığını görüp dediler bunu sadece!!! hamile olmak bile ahlaksızlık olmuş. biz böyle bir milletle uğraşıyoruz şu an. kabus gibi çöktüler insanların üstüne. siz daha içki diyorsunuz bir de. nefes bile aldırmayacaklar...
01.05.2021 · 47. sıra
sailor mercury
30.04.2021 00:08