bu değişiklik sonrasında alacağımız ekran görüntülerini nereye yapıştıracağız merak ediyorum
edit: ironiden anlamayan nesle aşina değilim. mesajlar için teşekkürler arkadaşlar :d
25.07.2017 · 39. sıra
rendell
24.07.2017 17:27 ~ 22:15