Sık geçen başlıklar

microsoft'un paint'in fişini çekmesi 1

ekşi'de gör
bu değişiklik sonrasında alacağımız ekran görüntülerini nereye yapıştıracağız merak ediyorum

edit: ironiden anlamayan nesle aşina değilim. mesajlar için teşekkürler arkadaşlar :d