eşim anestezi uzmanı
ben üroloji uzmanıyım
mecburi hizmetimiz biter bitmez istifa edicez. gerekirse 2 sene daha babamız bakar. yurtdışına gidicez. olmuyor çok uğraşıyoruz bizi buraya bağlayacak bir sebep arıyoruz, yok. her geçen gün kötüye gidiyor. arkadaşlarımızın yarısı bizim gibi şuan aynı planı yapıyorlar. bu paraya bu iş yoğunluğu olmuyor, memleketimiz izmir orayada dönemiyoruz gurbet illerde 3 kuruşa 1 köfte ile yaşıyoruz. acilde 7 pratisyen hekim var maaşları 7000 tl. kapıdaki güvenlik 5500 alıyor bide çocuklarla dalga geçiyorlar. inanın 7 pratisyenin 5 tanesi almanca çalışıyor. durum hiç iyiye gitmiyor
edit: mesela bunu yazarken pazar nöbetinden çıkıyorum aslında çalışmaya devam ediliyor ama 1 hafta izin aldım taa 1 ay öncesinden bildirerek(öyle istiyorlar) mhrs randevularımı kapatarak. çıktım eve gidicem poliklinikte bişey unutmuşum bi gideyim dedim. birde ne göreyim kapıda kuyruk (mhrs kapalı izindeyim randevu alınmıyor). içeri girip eşyamı aldım üstüme atlayan atlayana. izindeyim diyorum (zaten izin aldığınızda bilgisayarda sizi banlıyorlar o hafta sisteminiz açılmıyor), indeyim gidiyorum kusura bakmayın haftaya gelin diyorum teyze bana bağırıyor sonucum ne olacak ben ölüyorum, bize kim bakacak, başhekim nerde. bende kusura bakma ama bende insanım izin yapıcam müsade edersen dedim çıktım
21.09.2021 · 25. sıra
vankomisin
20.09.2021 00:53 ~ 08:50