güzel harekettir. siyasi olarak çekişmeler olur. birbirimizin düşüncelerinden nefret de ediyor olabiliriz. ama saygı en önemlisidir. burada bir saygı var, düşünceler ne olursa olsun. iyi yönleri görmeye ihtiyacımız var.
hdp..
12.09.2015 · 39. sıra
spitzer
11.09.2015 22:42 ~ 22:57