Sık geçen başlıklar

mhp'yi anlamak çok zor yorumlamak ise imkansızdır 1

ekşi'de gör
tam hali "mhp'yi anlamak çok zor, anlatmak daha zor. yorumlamak ise imkansız" olan devlet bahçeli açıklaması.

duyduğum günden beri gülesim geliyor. yahu sayın beyim, einsten'ın görelilik kuramını yeniden mi yazıyorsun yoksa termodinamiğin kanunlarını mı açıklıyorsun?

acaba "kusura bakmayın bizde ne yaptığımızı bilmiyoruz" demek mi oluyor bu? hee, birde oy isteyecek milletten. "anlamadığınız şeye oy verin." demek olmaz mı bu?

ilginç çok.