ne güzel di mi bu sapkın olayı bile iyi niyetli, eğitimdeki sorunların çözümü gibi sunup insanları test edip hayata geçirmeye çalışıyorlar.
hayır arkadaş, hayır beyler, dünyadaki hiçbir medeni ülkede böyle bir uygulama, böyle bir cinsiyetçi yaklaşım, anlayış yok, olamaz. erkekler ve kadınlar bir arada, yan yana yaşarlar, okurlar, büyürler. sen kızsın, erkekleri görmeden yaşamalısın diye bir düşünce, hayat olamaz. bir insan, kız çocuğunu bu sebeple okula göndermekten imtina edemez, ediyorsa da devlet buna kendi eliyle hak verip, bu yobaz kafaya prim veremez. okula kızını göndermeyen ebeveyni buna zorlar, devlet eliyle, gerekirse devlet zoruyla o kızı okutur. devlet bunun için var.
16.07.2023 · 9. sıra
tspark98
15.07.2023 00:03 ~ 00:04