Sık geçen başlıklar

mfö'nün en iyi şarkısı 1

ekşi'de gör
"en iyi mfö şarkısı" diye arattım ama bulamadım. bu başlığın daha önce açılmamış olması üzdü biraz. benim için en iyi şarkısı yalnızlık ömür boyu'dur. çift seslerin mükemmel duyuluşu, bas gitarın yaptığı o slide'lar muazzam. ve o slide'ları yapan değerli özkan abim hiçbir zaman unutulmayacaksın! :((

yalnızlık ömür boyu

düzeltme: lakland91'in mesajıyla, şarkının kayıtlarında bas gitarı merhum onno tunç'un çaldığını öğrendim. bu düzelti için kendisine teşekkür ederim...