"en iyi mfö şarkısı" diye arattım ama bulamadım. bu başlığın daha önce açılmamış olması üzdü biraz. benim için en iyi şarkısı yalnızlık ömür boyu'dur. çift seslerin mükemmel duyuluşu, bas gitarın yaptığı o slide'lar muazzam. ve o slide'ları yapan değerli özkan abim hiçbir zaman unutulmayacaksın! :((
yalnızlık ömür boyu
düzeltme: lakland91'in mesajıyla, şarkının kayıtlarında bas gitarı merhum onno tunç'un çaldığını öğrendim. bu düzelti için kendisine teşekkür ederim...
27.11.2023 · 32. sıra
mazharosmanbeybaba
26.11.2023 01:00 ~ 18:18