Sık geçen başlıklar

mezar taşına ünvan yazmak 1

ekşi'de gör
bugün babaneyle dedeyi ziyarete gittiğimde dikkatimi çekti bayaa. kimsenin bunu vasiyet olarak isteyeceğini sanmıyorum, o kadar da kibirli bi insan yoktur herhalde, yakınlarının yaptığı saçmalık diyelim;

http://i.hizliresim.com/8bv8vd.jpg
dahiliye uzmanı??? mezarına hayrına bi stetoskop bırakıp fatiha ve hipokrat yemini okudum.

vali yardımcısı ve tornacı
profesör

öğretmen, ajans müdürü, avukat vb. ünvanlar devam ediyordu ama "gardaş sen niye çekiyorsun mezarları" diye linç edilmeden uzadım. ibretlik gerçekten.