meyveli gazoza da %25 ötv vergisi geliyor.
hadi hayırlısı..
rakı, bira, viski, cin, votka, şarap.. bilumum alkollü içkilerde zaten katmerli vargiler var idi.
şimdi meyveli gazozlara da ötv vergisi bindi.. yılda 500 milyon da bu kalemden gelir bekliyor maliye bakanlığımız.
oh olsun.. var mı öyle portakallı, limonlu, mandalinli gazozları kafaya dikip dikip keyif yapmak.. alemciler sizi. rakı içene var da size olmayacak mı sandınız haa?
kola da zaten varmış.. ayrıca enerji içecekleri de ötevelenmiş.
dikkat edin az için kafayı bulmayın, sarhoş olup ortalığı dağıtmayın.
29.09.2017 · 25. sıra
strauss
28.09.2017 03:51