Sık geçen başlıklar

mey içki ceo'sunun içki zamlarına isyan etmesi 1

ekşi'de gör
gec bile kalinmis bir isyandir. bu icki fiyatlari meselesinin, belirli bir kesimin yasam tarzina mudahaleye donusmus oldugunun hepimiz net olarak farkindayiz zaten. muhalefet saolsun bu konuyu iki tane akpli'nin oyunu alacagini sandigi boş bir hayal yuzunden hic gundeme getirmiyor yillar boyu. nasil olsa biz akpli olmayan muhalif kesim sigiriz ya, cantada kekligiz ya, tipis tipis gidip gozumuz kapali muhalefet partilerine oy verecegiz ya, kim takar icki zamlarini, bosver.

o yuzden yetkili bir agizdan gelen isyan etkilidir ve onemlidir. bizlere dusen ise boykot. beceremiyoruz diyecegim ama artik is zorunlu boykota donustu. alinmiyor artik cidden bu fiyatlara. bira 14 lira nedir ya, hakkaten nedir.