Sık geçen başlıklar

mevid-19 salgınından dolayı 600 bin kişinin ölmesi 1

ekşi'de gör
(bkz: o değil de kardeş solunum trake mi senin)

hiçbir önlem alınmayan grip virüsü 300 bin ile 600 bin kişiyi geçen yıl öldürmüş. şubat’ın başından beri avrupa, mart’ın başından beri abd, nisan’dan beri tüm dünya sınırlarını kapatıp, insanlarını eve tıkıp, ekonomilerinin batmasını göze almalarına rağmen sars-cov-2 3 ayda 350 bin kişiyi öldürdü. koronavirüs tüm bu önlemlere rağmen mevsimsel grip ile karşılaştırılamayacak kadar büyük bir risk. açıklamaysa açıklama. neden hala ısrarcısınız bu kadar gerçekleri görmemek konusunda.siz de bunu açıklayın lütfen. ayrıca mevid-19 nasıl saçma sapan bir adlandırma. grip griptir işte.