Sık geçen başlıklar

metin feyzioğlu'nun rte'yi çılgınca alkışlaması 2

ekşi'de gör
adam herkesten fena reisçi çıktı. lafa bak, "yargı reformu türkiye ittifakının yol haritasıdır." duyda inanma aq. olan yine bizim delicesine savunan muhaliflere oldu. ulan babam parti kursa sikimde olmaz. adamlar burada sırf muhalif cenahta (yersen) diye ölümüne methiyeler düzüyordu. türkiye'de siyaset bu lan. bu kadar işte. ne ittifakı, ne hukuku, neyin reformu. bilmesek yutturacaklar. hukuk fakültesi 5 yıla çıksın, işsiz avukatlar 1-2 yıl daha ötelensin. iyi yeşil pasaport alınca 3000 liraya çalışan avukatlar koşa koşa isveç'e tatile giderler.

nah giderler.

lan cezaevinde yatmış bir adamım. 30 yaşındayım. türkiye'deki sistemi müthiş çözdüm. ondan sonra neden oy kullanmıyorsun diyorlar. neden kullanayım? bu adamlar için neden kendi sinir sistemimi bozayım. alayı aynı bunların.
sırf yeşil pasaport için muhalif adamlar bile böyle oluyorsa, rant için cebine milyon dolarları atan adamları düşünemiyorum.