çocukken okuldan gelip tüplü ekranlı monitörün başına oturduğum yıllar.
şu oyundan aldığım zevki hiçbirinde alamadim. ve gerçekten özlüyorum. o saf, katıksız zevk. ah be.
oyun oynarım diye laptop aldım, toplasan 3 kere açtım. ruhum çok mu hızlı yaşlanıyor anlamadım. bir filmi dahi iki saat aralıksız izleyemiyorum artık. hayatı x1.25'de yaşayasım var.
not: fifa 2005'in hakkını yemeyeyim
02.08.2022 · 30. sıra
odin80
01.08.2022 01:30 ~ 01:33