Sık geçen başlıklar

metin 2 oynayanlar şu anda ne yapıyor 1

ekşi'de gör
çocukken okuldan gelip tüplü ekranlı monitörün başına oturduğum yıllar.

şu oyundan aldığım zevki hiçbirinde alamadim. ve gerçekten özlüyorum. o saf, katıksız zevk. ah be.

oyun oynarım diye laptop aldım, toplasan 3 kere açtım. ruhum çok mu hızlı yaşlanıyor anlamadım. bir filmi dahi iki saat aralıksız izleyemiyorum artık. hayatı x1.25'de yaşayasım var.

not: fifa 2005'in hakkını yemeyeyim