bugün butun gün yağışlı gösterdiği için koşmadım, aksam oldu bir seyin yağdığı yok. sizin yaptığınız iş bu kadar olur işte, bol bol yatın...
edit: gerizekalılar başlığı ben mi açtım da tonla "meteoroloji olacak" diye mesaj yollayıp duruyorsunuz?
06.01.2019 · 38. sıra
teryxx
05.01.2019 16:20 ~ 18:46