Sık geçen başlıklar

meterolojinin sürekli yanılıp hesap vermemesi 1

ekşi'de gör
bugün butun gün yağışlı gösterdiği için koşmadım, aksam oldu bir seyin yağdığı yok. sizin yaptığınız iş bu kadar olur işte, bol bol yatın...
edit: gerizekalılar başlığı ben mi açtım da tonla "meteoroloji olacak" diye mesaj yollayıp duruyorsunuz?