ben kendim içinde yaşadığım halde ülkeye uğramamayı düşünüyorum, adamlar ne yapsın aq.
konserlerinde "bunlar ateist! "diyip terör saldırısı gerçekleştirilmeyeceğinin garantisini kim verebilir?
protesto edecek şeyi doğru seçin az.
22.03.2017 · 17. sıra
pisligin tekiyim
21.03.2017 09:55 ~ 09:56