Sık geçen başlıklar

metalcilerin satanist sanıldığı karanlık dönem 1

ekşi'de gör
reha muhtar'ın, cırtlak sesi ve ıslak dudaklarıyla show tv'de reyting uğruna harcadığı gençliktir.

bu muhtar yüzünden, alsancak kilise sokağında kimseye zararımız olmadan demlenirken, kendimizi ekip otosunda bulmuştuk.

karakolde "suphanikeyi biliyon mu len" soruları ile darlayan ve terörle mücadeleye göndermekle tehdit eden polislere; "abi ben orhan gencebay da dinliyom", "2 yaz kur'an kursuna gittim" gibi ikna edici cümlelerimizin fayda vermemesini ve umutsuzca yaranma çabalarımızdan bugün dahi utanıyorum.

halbuki ben o kadar da metalci değildim yani.
metallica metalcisiydim ben.
bira şarap içerken, durduk yere fişlendiğimiz dönem oldu.