bunu da normalleştirenler olmuş, yuh diyorum.
kolundan çekiştiriyor, itiyor çocukları.
onu da bırak şu ortamda bir çocuğun psikolojisi normal mi olacak? çocuk bir daha buraya gelmek bile istemez.
psikopat nesiller yetiştiriyorlar.
28.04.2022 · 13. sıra
analog deep
27.04.2022 12:56