Sık geçen başlıklar

merdan yanardağ'ın siha'lara oyuncak demesi 1

ekşi'de gör
ne rusya aşkıymış amk ya. tamam şirket iha, siha'yı 1'i 5'e yapıyor deniyor, olabilir şaşırmam da, ama başarısız filan da değil lan. bayağı bildiğin tarumar ediyor hedefleri.

bildiğin avrasyacı çıktı ya lan çoğu kişi. olm anlayın ha amerika, ha rusya, ha çin. bunların hepsi emperyalist, kapitalist devletler. babanızın oğlu gibi savunuyorsunuz amk ya..lan bu dalyaraklar değil miydi bizim 33 askerimizi şehit edenler?

bir taraf kapısına gider, bir taraf rusya'nın bütün yaptığı kötülükleri görmezden gelir. yeterin allah aşkına kusturdunuz ya.