Sık geçen başlıklar

mercedes-benz türkiye'nin doğrudan satışa geçmesi 1

ekşi'de gör
devletin yapmadığını alman yapıyor resmen. sonra da birileri gelip yol yabdıg köbrü yabdıg diye kafa sikiyor.

vatandaş tamamen sahipsiz bu ülkede.