devletin yapmadığını alman yapıyor resmen. sonra da birileri gelip yol yabdıg köbrü yabdıg diye kafa sikiyor.
vatandaş tamamen sahipsiz bu ülkede.
20.04.2023 · 5. sıra
maximussone
19.04.2023 00:02