Sık geçen başlıklar

mercedes türkiye rezaleti ayıplı s500 2

ekşi'de gör
2200 lira maaşım var. 1 milyon 200 bin liralık aracı satın almak için aylık 1.000 lira ayırsam 1200 ay yani 100 yıl çalışmam gerekiyor.

vay mnskm.

araç titriyor.
ilandan anladığım kadarıyla adamın zaten satmaya niyeti yok. ayrıca, o şekilde kurcalanmış bir arabanın da 300.000 euro civarı araba alacak biri tarafından tercih edilmeyeceğinin de farkında gibi. adamın amacı, mercedes-benz türkiye ile dalga geçip, ipliklerini pazara çıkarmak gibi geldi bana.
bu arada, mağdur olan bir zengin oldu mu hemen pisleşenlere lafım: iğrençsiniz!