Sık geçen başlıklar

mercedes s serisi 1

ekşi'de gör
şunu anladım ki,

daha çok çalışmalı, daha çok vergi vermeliyim. gerekirse aç kalmalıyım.

temmuz mtv'sini geciktirdim, ocak'ta ödemeliydim, yeni kasayı hesap edemedim. özür dilerim.

yeni kasa il valimize ve akp'li büyükşehir belediye başkanımıza hayırlı olsun.