edit: tam tahmin ettiğim gibi yazar kişisi kaçmış. teknoloji ne güzel bir şey değil mi! işte ilk entry
kılıçdaroğlunun inadına laf edemeyen embesil avuntusudur. cihangirden çıkın, anadolu'da bu adamın karşılığı yok dedik, ne aktrollugumuz kaldı, ne oyunbozanlığımız. "ankara'yı istanbul'u mu verelim!" al şimdi keyfini çıkar bu şehirlerin. bu kafayla önümüzdeki yerel seçimde onu da verirsiniz siz. bu şehirleri vermeyelim derken sırf at gözlüğünüz yüzünden ülkeyi verdiniz, haberiniz yok.
16.05.2023 · 33. sıra
bezginpanda
15.05.2023 11:22 ~ 16:14