iyi parti desteği anketlerde %15'e filan yükselecek olursa bırakın fetöcü olmayı hem satanist, hem ateist, hem pkk'lı, hem cia ajanı, hem komünist, hem yahudi, hem ermeni, hem satılmış, hem gay, hem lezbiyen bile çıkabilecek danışmanlardır.
edit: düşündüm de bu entryden rahatsız olabilecek yahudi ve ermeni kardeşlerim olabilir. olmasınlar. ironiyi anlamaya çalışsınlar lütfen.
ha, bir de benim dünya görüşüm açısından yukardaki sıfatlardan sadece pkk'lı, satılmış ve cia ajanı olmak kötüdür ve utanmayı gerektirir. zaten dikkat edilirse bu üçü birbiriyle çok yakın ilişkili!
03.11.2017 · 40. sıra
illuminatron
02.11.2017 00:05 ~ 00:59