bu akşam teke tek programında abdullah gül'ün aday olmasına hdp'nin bile ok verdiğini söyledi. fatih altaylı başka kimler diye sorunca farklı farklı gruplar bunu istedi dedi ama ben hayır dedim dedi. yani ekmeleddin gibi işe yaramaz bir osmanlıcıyı karşımıza çıkaracakları gibi bunuda karşımıza çıkarıcaklarmış az kalsın yahu ben anlamıyorum solcusu,kürdü,sağcısı neden abdullah gül'ü aday göstermek ister ya ? muhalefet ne kadar beş para etmez durumda bunların kafası nasıl çalışıyor anlamıyorum.
edit:bazı yazarlar abdullah gül aday olsaydı seçilir yazmışlar. yahu cidden rte'ye oy veren insanların oyunu gül'e atacağını mı sanıyorsunuz? sağcılar, ikisi 2.tura kalsa eminim rte'yi secerlerdi yine. gül'ü değil.rte'ye oy atacak olan sağcı karşısına kimi çıkarırsanız çıkarın rte'ye oy atar. atmıycak olanlar şuan zaten meral akşenere oy vericeklerini söylüyorlar. kısacası akşener ne alıcaksa abdullah gül'de onu alırdı.
07.06.2018 · 49. sıra
everythingsfine
06.06.2018 03:02 ~ 09:15