Sık geçen başlıklar

memurun vergi verdiği safsatası 3

ekşi'de gör
memur işçi ve emekli hem para kazanırken hem harcarken iki kere vergi ödüyor diğer sınıflar sadece harcarken ödüyor
tüm memurların gişede oturup para üstü verdiğini sanan, salak insan beyanı. teknik hizmetleri, mühendisi, mimarı, doktoru, hemşiresi, öğretmeni nasıl katma değer üretmiyormuş bir bakalım. mühendisin yaptığı köprüden geç, verdiği danışmanlıkla çiftçinin ürettiği domatesi ye, veterinerin kontrolleri sayesinde hastalıktan ari olan beyaz eti, kırmızı eti, yumurtayı, sütü ye(iç), senin tahammül edemediğin çocuğuna günde 7 saat bişeyler öğtetmeye çalışan öğretmene çocuğunu gönder sıkılmasam daha çok şey yazabilirdim ama anlayana bu bile yeter bence.
memurun vergisi maaşından kesiliyor. o sebeple ülkedeki en dürüst vergi mükellefleri memurlardır. çünkü hiç vergi kaçırmazlar.