Sık geçen başlıklar

memurun oyunun gideceği parti 2

ekşi'de gör
küçük bir okul anketi bırakayım:
toplam oy: 13
kılıçdaroğlu: 11
erdoğan:2
şimdiki hükümet memuru son beş yılda tam anlamıyla bitirdi. en kıdemli memur şu an aynı yerde çalışan işçiden daha az para alıyor. ama muhalefeti her miting de dikkatlice dinliyorum, her kesime mavi boncuk dağıtıyor ama bir an olsun memurdan bahsetmedi arkadaş ya yoksa ben mi kaçırdım. gelen gideni aratacak mı ? arada kalan seçmeni de bu tarz bir politika açmaza sürüklüyor