Sık geçen başlıklar

memurların yarısının ss almayı bile bilmemesi 1

ekşi'de gör
ben de bir kamu kurumundayım, bilgi işlem personeliyim ve bu boomer, ölmeyi unutmuş kitleden neler çektiğimizi ne siz sorun ne ben söyleyeyim. sözlükteki gereksiz ve ergence memur düşmanlığının ben de her zaman karşısındayım ama bu seferki başlık sahibi arkadaşımız haklı maalesef... mesai başında, masasında ölecek anti emeklilik boomer tayfayı geçtim, bilgisayar kasasına vga kabloyu nereden takacağını bilmeyen mühendis, mimar, uzman kaynıyor * üniversite mezunu adamlar "word'ü nasıl açacağım" diye arar mı, arıyor... gelişime kapalı bu kitlenin boomer, yeni nesil demeden kesinlikle bu sistemden elenmesi gerekiyor...