Sık geçen başlıklar

memurların sakal uzatmasının serbest olması 2

ekşi'de gör
suistimal edilecek bir karardır. siz daha bu milleti tanımamışsınız. ayrıca devlet adabıyla da alakası yoktur. mesela 1980 öncesi polislere bıyık serbestti. resmi üniformalı polislerden bahsediyorum. sonra ne oldu? kimisi stalin gibi ağzının içine soktu, bazıları çenesine kadar indirdi, bir kısmı da yeniçeri gibi uzattıkça uzattı ve herkes sahip olduğu ideolojiye göre bıyık bıraktı. zaten sonradan resmi polislerin sakal ve bıyık bırakması yasaklandı. biz milletçe her şeyin bokunu çıkarıyoruz zaten. mesaj filan atmayın şimdi kalkıp da, benim görüşüm bu. bu da yeni adet oldu her boka mesaj yolluyorlar.
danıştay idari dava daireleri kurulu kararıyla, kılık kıyafet yönetmeliği’nde yer alan “her gün sakal tıraşı olunur ve sakal bırakılamaz” ibaresinin kaldırılmasına karar verilmesi. kaynak

geçen yıl da erkek memurlar için saç uzatma yasağı kaldırılmıştı. kaynak