olmayan durum. sazan gibi her sike atlamayın. ara zam diye bir şey yok
zibilyon yıldır memurların zammı yılbaşında belli olur. yarısını ocak' ta yarısını temmuz' da verirler. verdikleri de zam değil, tüik' in acaip verilerine göre düzenlenmiş enflasyon farkıdır. bi de üstüne refah payı diye komedi ötesi bi oran koyarlar; olur sana zam.
10.04.2024 · 14. sıra
terminus yerlisi
09.04.2024 11:52 ~ 11:55