Sık geçen başlıklar

memura %30 zam yapılsın 1

ekşi'de gör
kardeşim kimsenin asgari ücrete yapılan zamma kinlendiği yok! mevcut zamla dahi insanca yaşanabilecek bir ücret değil bu ancak yıllarca okuyan, ailesi ve kendisi maddi zorluklar yaşayan, atanmak için psikolojisi bozulan,yıllarca ailesinin eline bakmak zorunda kalan insanlar bu yaptığımız emeğin bir karşılığı olsun istiyor ki gayet doğal mesela ben okul idarecisiyim niye doktor, mühendis benden fazla kazanıyor demiyorum çünkü benden daha fazla emek vermiş, veriyorlar. mesela okulumda çalışan üç tane işkur çalışanı var. ilkokul mezunu ev hanımları. bir siyasi partiye oy vermek tüm emekleri.kuş uçmaz köylerde zorunlu hizmette falan çalışmadılar. samimi olarak hiç gözüm yok daha fazla kazansınlar ama yıllarca dirsek çürüten bu memleketin iyi kötü okuyan çocukları iş bulamazsa veya düşük ücretlere çalışırsa hiç kimseyi okumaya ikna edemezsin. uzun oldu biliyorum ama geçen yaz çocuğunuz çalışmıyor, ödev yapmıyor diye okula çağırdığım veli “okusa ne olacak, ben okumadım kepçe operatörüyüm senden fazla kazanıyorum” dedi ki haklı.