Sık geçen başlıklar

memur olup boş bir hayat yaşayıp geberip gitmek 1

ekşi'de gör
en iyisidir. dolusunu boşunu zükeyün, böyle boş yaşamaya kurban olurum ben. işsizlikten, çalışma şartları boktan işlerde çalışmaktan iyidir. tatilini falan da geç, 8'de gideyim 5'te geleyim, yemek yiyeyim, ana haber bültenini izleyeyim, siktiriboktan bir açık oturum programında ülke gündemi tartışılırken uyuyakalayım koltukta. yazları yatınızda hatunlarla tekilanın dibine vurun banane lan?