Sık geçen başlıklar

memur maaşıyla üniversitede iki çocuk okutmuş baba 1

ekşi'de gör
+1 ile benim de sahip olduğum süpermen. 3 kızı aynı dönemlerde üniversitede bulundu. ilkinin yani benim üniversiteye girmem ve en küçüğümüzün mezun olması toplamda 15 seneyi bulmuştur hatta. karşılığında aldığı tek şey ise şükür duası. sorsanız kendini yetersiz görür.çok az para isterdim gönderdiğinin dışında. ama para idare etmek konusunda iyi değildim o yaşlarda. bir keresinde izmire dönerken cebimde 1 lira bile yoktu ve yolda mahsur kaldık. tuvaletten para ödemeden kaçmıştım. açlıktan bayılmak üzereyken, bir kadından borç istemiştim, babam terminalde verir diye, kadın vermemişti. sonra halimi gören benim gibi üniversite öğrencisi bir genç çorba almıştı bana.
terminalde babamdan para isteyip durumu anlattığımda ağlamıştı babam. 1 hafta falan da konuşmamıştı benimle, ondan para istemeden yola çıktım, yollarda perişan halde erkeklerden para aldım diye.
her çocuk sahibi olana baba diyoruz ama bizimkiler başka birşey. allah başımızdan eksik etmesin onları.