adam doğru mu yazmış diye 2-3 defa okudum. hakkaten yazmış böyle bir şey. sonrasında şaka gibi bazı youtube videolarıyla tezini desteklemeye çalışmış. adam depremi dış güçler yapıyor diyor ve buna inanan insanlar var aloo? siz bu ülkeden bi bok olacağını sanıyor musunuz hala? kapatalım lan bu ülkeyi direkt.
(bkz: türkiye'den siktir olup gitmek)
13.06.2017 · 32. sıra
sinefili
12.06.2017 18:11 ~ 18:14