boş damacana demeyin la şu adama. damacanaya tecavüz eden adamlar var bu ülkede. yazık buna da.
i.melih in bu tarz davranışları normal. kendinizi biraz bu adamın yerine koyun.
partisinin en ağır isimleri tarafından dışlanmış, kurmaylarından biri tarafından terör örgütüne başkanlığını yaptığı başkenti parsel parsel satmak suretiyle işbirliği yaptığı ifşa edilmiş, parti başkanı ve cumhurbaşkanı tarafından adam yerine konup meramının anlatılmasına bile izin verilmemiş, kendi partisinin yetkilileri tarafından hırsızlık ve yolsuzlukları sebebiyle mesafe konulmuş, 20 sene başkanlığını yaptığı makamdan iki dakikada defedilmiş ve bir daha yüzüne bile bakılmamış, kongre ve toplantılarda parti imajını zedeliyor diye davet bile gönderilmeyen, partisinin il başkanlığında bile hırsız melih diye lakap takılarak arkasından dalga geçilen biri ne kadar sağlıklı olabilir?
sen ben olsak kafayı yeriz ya da kafamıza sıkarız her onurlu vatandaş gibi.
i.melih in akıl sağlığı yerinde olsa emin olun onurlu bir şekilde kafasına sıkahhggahshskkskskjldjldlhsıahshahh:)) hasss.ktir tamamlayamadım.
onur ve i.melih yan yana gelince komik oluyor.
bırakın eğlensin. gündem yapmayın boş damacanayı. hadi buyur, bende dedim ama yakışıyor bu tabir bu adama.
01.03.2021 · 31. sıra
metetulpar
28.02.2021 01:24