Sık geçen başlıklar

meksika'da 17 kişinin öldüğü tribün kavgası 1

ekşi'de gör
az ölmüşler. orada bir kaç bin homo sapiens yok olaydı iyiydi.

eskiden humanisttim. artık gerizekalılığa tahammülüm yok.
çünkü gerizekalılar yüzünden yaşam kalitem düşüyor.