az ölmüşler. orada bir kaç bin homo sapiens yok olaydı iyiydi.
eskiden humanisttim. artık gerizekalılığa tahammülüm yok.
çünkü gerizekalılar yüzünden yaşam kalitem düşüyor.
07.03.2022 · 4. sıra
takipteyim ben
06.03.2022 09:09