ben bizim esnafımızı tanıyorsam muhtemelen "o liste eski kalmış ağbiiii" diyeceklerdir. çünkü yaptıkları hiçbir dolandırıcılığın karşılığı yok. esnaflardan nefret ediyorum umarım hepsinin yerini zincir markalar alır. saygılar.
not: bu arada bu uygulama bodrum, dalyan gibi bölgelerde var. çünkü turistler parası 30-40 kat daha değerli diye har vurup harman savurmuyorlar. kapıda mutlaka fiyat soruyorlar. bizim insanımız nedense fiyat sormaya utanıyor. sanki çok zenginler.
20.12.2023 · 39. sıra
demokratdikta
19.12.2023 08:36 ~ 08:47