Sık geçen başlıklar

medyascope'un yabancı fonlardan aldığı para 1

ekşi'de gör
bence, karşılığında afgan ve suriyelilerin ülkeye gelmesini istemeyenlere ırkçı demelerine neden olan paradır. yoksa gerçekten iyi niyetli ve vatanını ya da halkı düşünen birileri bunu asla savunmaz.

şu tweet'e göre sadece bir tanesi chest vakfı diye bir vakıftan aldığı yıllık 65 bin dolardır.

65.000 x 8.55 =552.009 tl ediyor.

https://twitter.com/…tatus/1417585786669748227?s=19

iyi para valla. diğerlerinden de o kadar alsa 1,5- 2 milyon lira cepte. tabii ki afgan savunacak, bizim halkı mi savunacaktı? parayı kim veriyorsa onun düdüğünü çalıyor adamlar. akıllılar çünkü.

edit: sadece 1 vakıftan 2016-2020 arasında yaklaşık 500 bin dolar aldığı yazıyor şu tweet'te.
https://twitter.com/…tatus/1417591888513798145?s=19