Sık geçen başlıklar

meb'in bir milyon delphi lisansı satın alması 1

ekşi'de gör
neden eleştirdiği konusunda bilgilendirmek gerekirse, "uber'e bir milyon murat 124 alınması" veya "bir milyon mühendise sanskritçe öğretilecek" gibi bir haber.

delphi denen dil hiçbir yerde işe yaramayan, eskimiş, yerine binlerce daha iyisi gelmiş, öğrenenlerin iş bulma imkanı falan olmayan bir yazılım dili. milyon lisans alınmış, onun yerine herhangi bir ücretsiz dil öğretilmesi ve bu dilin notepad'de yazılması öğrenciler için daha verimlidir.

yani tamamen gereksiz, veya belki biraz deşelenirse rant veya vergi kaçırmak için yapılmış bir harcama. hatta öğrenciler için vakit kaybı.