Sık geçen başlıklar

mcdonald's'ta sipariş veremeyen maskesizin feryadı 2

ekşi'de gör
videoyu izlemedim çünkü her gün bu tiplerle karşılaşıyorum. yalnız bu entryi okuyanlardan bir ricam var.

lütfen bu tip "insanları" gördüğünüzde tepki gösterin. hizmet sektöründe çalışan insanlar olarak biz bir şey söyleyemiyoruz. zaten bunu bildikleri için bu tarz hareketleri yapma cesareti buluyorlar.

şirket desen çalışanının arkasında durmuyor, açıp şikayet etse binbir özür dileyip aman efeem tamam efeem diyecekler. yok öyle, evet maskesiz girmek yasak, neticede bu da içişleri bakanlığı'nın verdiği talimat. kuralı esnetme şansımız yok deyip geçeceksin.

kusura bakma ama o adam orada zorunluluktan günde 8 saat 10 saat maske takıyor, sen de 10 dk takıver ölmezsin.

şimdi bir de kapıdan sipariş verenler çıktı, markete gider maske almadım bana şunu şunu ver der, kafeye gider bana bi çay getiriver der vs vs. bi bitmediniz...
mcdonald's çalışanını canı gönülden tebrik ettiğim bir cahil malın hareketidir.