Sık geçen başlıklar

maximiliano gomez 1

ekşi'de gör
fener yönetiminin şu adama yaptığı kahpeliği, sözlükten birine iş görüşmesinde yapsalar alayımız orayı boykot ederdik amk…

trabzonspor’a giderse, attığı her gole sevineceğim ilk ve tek trabzonlu olacak…

adam jesus’la çalışmak için her takımı reddetsin, 1,5 ay oyala sonra son gün bekletmeye al.

herif eşiyle çocuğuyla stadın çimlerinde veda fotoğrafı çektirdi lan!

sonra sorarsın “kimin ahı bu allah-fener gerginliği?” diye.

hangi birini sayayım amk?