Sık geçen başlıklar

marmaray'da yere oturan insanlar 1

ekşi'de gör
nedir bu gençlerden istediğiniz? hiç oturmasın mı bu gençler? ulan diye diye normal koltukta oturtmadınız şimdide yere oturduğu mu göze battı?

normal koltukta oturmak için hamle yapsa, gençlerde hiç edep yok yaşlılara yer vermiyor dersiniz. bak adamlar hiç oralı değil al otur o koltuğa, hiç kalkma demiş yere oturmuş o bile yeterli değil.

bence gençler toplu taşıma kullanmasın en temizi.